Pacientii internati in Spitalul Judetean de Urgenta (SJU) Alba Iulia pot, prin intermediul unor aparate amplasate in sectii, sa comunice daca li s-au solicitat, sau nu, bani sau atentii de catre personalul medico-sanitar, respectiv sa-si exprime impresia generala despre unitatea spitaliceasca, relateaza Agerpres.
„Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia a inceput procesul de certificare pentru implementarea sistemului de management anti-mita, respectiv a standardului international ISO 37001:2016. Implementarea acestui sistem vizeaza toate palierele si domeniile de activitate, cu scopul de a reduce eventuale practici incorecte, in relatie cu pacienti, furnizori sau colaboratori”, a declarat Diana Marza, managerul unitatii.
Potrivit acesteia, unul dintre primii pasi in procesul de certificare a fost instalarea de aparate prin care pacientii pot sa isi exprime opinia, intr-un mod simplu si rapid, cu privire la serviciile primite sau, prin intermediul carora, pot sa comunice daca li s-au solicitat bani sau atentii de catre personalul medico-sanitar.
Potrivit sursei citate, aparatele se afla in prezent amplasate in zece din sectiile spitalului, urmand a fi mutate in altele, la anumite perioade de timp.
Etichete: mita spitale, pacienti alba, spital judetean alba iulia