Adrian Gheorghe, presedintele CNAS, a anuntat ca, in scurt timp se va implementa o aplicatie prin intermediul careia pacientii pot semnala situatiile in care, la solicitarea furnizarii de servicii medicale, nu le sunt respectate drepturile.
„Am sesizat o aplicare neuniforma a reglementarilor din sistem care afecteaza uneori accesul pacientilor la servicii medicale. Incurajam pacientii sa ne semnaleze problemele pe care le intampina pentru a le putea remedia. Scopul nu este de a gasi vinovati ci de a indrepta erorile din sistem care pot afecta pacientii”, a transmis presedintele CNAS.
De asemenea, pentru cresterea gradului de informare, CNAS anunta ca centralizeaza saptamanal petitiile si solicitarile de informatii primite la casele de asigurari de sanatate.
Din analiza datelor saptamanale rezulta cele mai frecvente intrebari adresate de pacienti si sunt identificate astfel acele reglementari care nu sunt suficient cunoscute sau intelese.
Raspunsurile la aceste intrebari fac obiectul unei promovari speciale, fiind comunicate catre asociatiile de pacienti si postate pe site-ul propriu al CNAS la sectiunea „intrebari frecvente”, precum si pe pagina de Facebook a institutiei.
Etichete: aplicatie pacienti cnas, sesizari pacienti cnas