Spitalul Judetean de Urgenta (SJU) Baia Mare a deschis luni, in incinta unitatii medicale, Biroul Pacientului, un serviciu care mediaza posibile nemultumiri in efectuarea actului medical sau a comportamentului angajatilor din institutie.
” Prin intermediul biroului, pacientii, dar si apartinatorii acestora au posibilitatea sa ni se adreseze atunci cand considera ca actul medical, serviciile medicale sau comportamentul personalului medical sau auxiliar sunt neconforme sau cand doresc sa transmita un gest de multumire pentru modul cum au fost tratati pe durata internarii, tratamentelor medicale sau alte servicii. Reclamatiile sau multumirile scrise se pot depune la Biroul Pacientului, loc in care se inregistreaza ca ulterior sa fie comunicate administratiei SJU Baia Mare care decide pentru fiecare situatie in parte”, a declarat, potrivit Agerpres, Romana Furtuna, presedintele Asociatiei Prietenii Spitalului, in colaborare cu care a fost deschis acest birou.
Calitatea de mediator preluata de Biroul Pacientului isi propune o ridicare a calitatii serviciilor medicale, dar si schimbarea opticii pacientilor fata de corpul medical din cadrul SJU.