Organizatia de protectie a consumatorilor InfoCons lanseaza o linia telefonica de urgenta pentru persoanele care au efectuat analize de testare Covid-19 sau doresc sa realizeze aceste analize.
La acest numar consumatorii pot solicita consiliere, informare si pot depune o sesizare in acest domeniu din perspectiva protectiei consumatorilor, potrivit unui comunicat transmis miercuri.
“Miscarea de Protectia consumatorilor este alaturi de cei care intampina probleme cu o unitate medicala privata sau de stat, atat din perspectiva respectarii prevederilor contractuale, informarea corecta si transparenta a acestora.Tinand cont de faptul ca se inregistreaza tot mai multe sesizari din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimtamant semnate de catre consumatori in momentul recoltarii, InfoCons trage un semnal de alarma si sprijina toti consumatorii care intampina o problema in acest domeniu”, se precizeza in comunicatul mentionat.
Potrivit sursei citate, toti consumatorii care intampina probleme sau au nevoie de consiliere in acest domeniu pot accesa numarul de telefon 021-9615, direct la adresa de e-mail: reclamatii@infocons.ro sau in scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, Bucuresti.
Etichete: analize covid, teste covid, protectia consumatorului