Un studiu care isi propune sa evalueze perceptia pacientilor cu privire la relatia pe care o stabilesc cu companiile farmaceutice va fi realizat de Alianta Nationala a Pacientilor Cronici din Romania si Centrul de Cercetari in Economie Comportamentala Aplicata din cadrul Universitatii din Bucuresti, relateaza Agerpres.
Potrivit sursei citate, obiectivele generale ale proiectului sunt: identificarea asteptarilor pacientilor in raport cu serviciile din farmaciile cu circuit deschis si inchis, precum si evaluarea experientei directe in raport cu aceste asteptari, identificarea unor factori relevanti pentru explicarea gradului de satisfactie a pacientilor fata de serviciile oferite in farmaciile cu circuit deschis si inchis, evaluarea gradului de satisfactie in interactiunea organizatiilor de pacienti cu companiile farmaceutice.
“Este un proiect pe care noi inca de un an il pregatim cu Universitatea din Bucuresti, cu cercetatori, printr-un parteneriat cu ei privind interactiunea asociatiilor de pacienti cu companiile farmaceutice. De ce ne dorim acest lucru? Pentru ca fiecare companie si autoritate clameaza pacientul in centrul sistemului. Ne dorim sa aflam adevarul. Daca de la autoritati deja ne-am convins, dorim sa avem un barometru al relatiilor asociatiilor de pacienti cu industria farma. Este important si pentru ei si pentru noi unde ne pozitionam, ce avem de facut, ce trebuie imbunatatit pentru ca numai asa avand acest barometru putem regla lucrurile. Va fi un studiu care va da un barometru real a acestei interactiuni ale asociatiilor de pacienti cu companiile farma”, a declarat Cezar Irimia, presedintele Aliantei Pacientilor Cronici din Romania.
Studiul lansat miercuri, 27 noiembrie, se va desfasura pe parcursului unui an si va avea ca obiectiv si evaluarea gradului de satisfactie a pacientilor in raport cu organizatiile care ii reprezinta.
Etichete: pacienti companie farma, industria farma, studiu pacienti, pacienti cronici, organizatii pacienti